dinsdag 28 augustus 2007

DAG 13

Veel mensen hebben zich verbaasd over de openingsscène van Breakfast at Tiffany's. Een broodmagere Audrey Hepburn staat voor de etalage van de juwelier een croissant te eten bij wijze van ontbijt. Een croissant! Dat is zo'n beetje het slechtst denkbare ontbijt. Een bolletje vet dat je de hele dag achtervolgt, want verder mag je echt niks meer eten als je maximaal 45 kg wilt wegen. Maar Holly Golightly is me er een, die eet wat ze wil en blijft daarbij prachtig op gewicht. En denk niet dat je haar ziet hardlopen of voetballen.
Laat je niet gek maken door de superslanke sterren die zich volproppen op televisie. Jennifer Aniston die een liter ijs eet in Friends? Een stand-in. Cameron Diaz die een pizza verorbert? Buiten beeld uitgespuugd.
De enige die je kunt vertrouwen is Patsy, die heeft sinds 1974 niet gegeten.

Wij eten wel vandaag, maar geen ijs of pizza, wij weten wel beter.
Programma dag 13:
ontbijt: magere yoghurt met notencruesli, kiwi
lunch: broodje bapao met chilisaus, beker melk, banaan.
tussendoor: twee handjes elitehaver
avondeten: broccolitaartje met frisse salade
borrel: 1 Wieckse Witte

BEWEGING:
2 uur wandelen na de avondafwas.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bonny, Met zo'n dieet val ik echt van mijn graat!! Zit ik na een week met ingevallen ogen en een hypo op het werk. Straks wordt ik nog opgenomen door mijn eigen zustertjes. A te A

Anoniem zei

Ik begin een paar dagen achter te lopen? Hoe komt dat?

Anoniem zei

Help ik heb honger, heel veel intussen.....