zaterdag 18 augustus 2007

DAG 3

"Ik moet altijd zo ontzettend lachen als ik dikke mensen zie", zegt Coco. Dan zegt ze op een toon alsof ze tegen een heel dom dik iemand praat: "ja, dat heb je er allemaal zelf aangegeten, jaaah, dat heb ik niet voor je gedaan." En ze heeft gelijk. Dikke mensen zijn aandoenlijk.
Ze lopen koddig, ze passen niet in terrasstoelen, ze komen de bus niet in. Je wilt toch niet dat dat jou overkomt? Daarom zeg ik: stop met eten, ga drinken! Elke dag minstens 2 liter, probeer er dan nog maar eens een kroket bij te wurmen.



Gisteren tijdens mijn wandeling had ik een bijzondere ontmoeting: een naaktslak met tijgermotief! Hij was heel groot en ook wel wat vies. Ik had geen zin om hem op te eten. Ik had wel zin in saté, maar niet genomen en zo pak ik mijn winst.
Eetprogramma dag 3:
ontbijt: overslaan
lunch: rustig aan beginnen met melk. boterham met jam. toast met scrambled eggs. 1 liter water
Tussendoor: 1 liter water.
Borrel: koffie.
Avondeten: sperziebonen met knoflook, quorn en rijst, slanke bosvruchtenshake (tip van Kiki) na.

BEWEGING: tien rondjes in het Noorderplantsoen, aan het eind van de middag.

Geen opmerkingen: